به مناسبت دهه فجرانجام گرفت:
ملاقات با امام جمعه وتولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)
به مناسبت ایام دهه مبارک فجرپیش ازظهردیروزمدیرکل دامپزشکی استان قم به اتفاق رئیس جهادکشاورزی استان،نمایندگان ولی فقیه درادارات مذکوروجمعی ازکارکنان، با آیت الله سعیدی امام جمعه وتولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)دیداروگفتگونمودند.
توسط اداره كل دامپزشكي استان قم صورت گرفت:
واكسیناسیون بیش ازهزاروششصدراس دام برعلیه بیماری تب برفكی
رئيس اداره مبارزه بابيماريهاي طيوردامپزشكي قم عنوان كرد:
بیش ازهشتصدموردبازدیدطی یكماه گذشته
رئیس اداره مبارزه بابیماریهای طیوردامپزشکی استان قم عنوان کردطی یک ماه گذشته 809 موردبازدیدازواحدهای پرورش طیورگوشتی،تخمگذاروزیستگاههای پرندگان درسطح استان به عمل آمده است.
طي دوماه گذشته صورت گرفته است:
برخوردبا شش واحد دامداری متخلف درقم
اداره کل دامپزشکی استان قم درراستای برخوردباواحدهای دامداری متخلف (تخلفات قرنطینه ای)طی دوماه گذشته نسبت معرفی متصدیان شش واحددامداری به دادسرای بخشهای جعفریه ،قنوات وکمرکوه اقدام قانونی رابه عمل آورده است.