واكسیناسیون شاربن علامتی دراستان قم
مسئول اداره مبارزه بابیماریهای دامی دراداره کل دامپزشکی استان قم گفت : ازابتدای مهرماه سال جاری تاکنون بیش ازشانزده هزارگاووگوساله توسط اکیپهای دامپزشکی برعلیه بیماری شاربن علامتی واکسینه شده اند.
مسئول اداره دارودرمان وآزمايشگاههاي دامپزشكي استان قم عنوان كرد:
بیش از70 درصدآزمایشات دربخش خصوصی صورت میگیرد
آمادگی دامپزشكی استان قم درعیدقربان
اداره کل دامپزشکی استان قم درراستای نظارت بهداشتی وپیشگیری ازبیماریهای مشترک درروزعیدقربان آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی میباشد.
ملاقات مدیركل دامپزشكی بافرماندارقم
مدیرکل دامپزشکی استان قم به همراه معاونینء رئیس اداره دامپزشکی شهرستانء نماینده ولی فقیه ومسئول روابط عمومی صبح امروزبازارعی کوشا فرماندارقم دیداروملاقات کردند.