طي مهرماه سال جاري درقم انجام گرفت:
استفاده بیش ازسه میلیون ویكصدوشصت وهشت هزاردوزواكسن طیور
رئیس اداره مبارزه بابیماریهای طیور،آبزیان وزنبورعسل اداره کل دامپزشکی استان قم طی گزارشی فعالیتهای صورت گرفته طی مهرماه سالجاری رابه شرح ذیل اعلام نموده است.