دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/01/30 - 12:00
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
توسط پرسنل دامپزشکی قم اتفاق افتاد:

فتح قله وتوس به مناسبت هفته سلامت درقم

درپی هماهنگی به عمل آمده  8تن ازاعضاء گروه کوهنوردی اداره کل دامپزشکی استان قم به مناسبت هفته سلامت درمورخه جمعه 29/2/93  به قله وتوس واقع دربخش خلجستان به ارتفاع 2000 متر صعود نمودند.

قابل ذکراست، قله یادشده مشرف به چندین روستا بوده ( قاهان ، نویس و...) که ازمناطق سرسبز ودارای آب وهوای بسیارمطبوعی میباشد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175045
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور