دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/01/06 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
درملاقات بانماينده مردم قم ارائه شد:

گزارش فعالیتهای دامپزشكی قم درایام نوروز

پیش ازظهرامروز مدیركل دامپزشكی استان قم بهمراه معاون سلامت ،رئیس اداره دامپزشكی شهرستان ومسئول روابط عمومی این اداره كل ضمن حضوردردفترامیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی باایشان دیداروگفتگونمودند.

دراین دیداركه به مدت یك ساعت بطول انجامید، ابتدا دكتررفیعی مدیركل دامپزشكی استان باتبریك فرارسیدن سال نو، گزارش مفصلی ازفعالیتهای اكیپهای بهداشتی ، نظارتهای ویژه نوروزی دركشتارگاههای دام وطیوروهمچنین مراكزعرضه كننده فرآورده های خام بامنشآ دامی ارائه نمودند.


سپس امیرآبادی نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی باحمایت ازفعالیتهاوعملكرد دامپزشكی استان كاردامپزشكی رابه دلیل ارتباط بابهداشت وسلامت مردم بسیاربااهمیت توصیف وبیان داشتند كاربرای مردم وانجام وظیفه برای رضایت خداوند لذت بخش واجرآن نیزدربارگاه خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.ایشان درادامه درخصوص كشتارگاههای دام استان ازجمله ظرفیتهای كشتاری ، كشتارگاه دام درحال تاسیس ، استانداردهای  سازمان دامپزشكی كشور سوالاتی را مطرح كردند ، كه مدیركل دامپزشكی استان توضیحات كافی رادراین خصوص بیان نمودند.

درادامه نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت، باتوجه به داخل محدوده بودن ومشكلات بهداشتی كشتارگاه دام شهرداری چنانچه دامپزشكی استان قم ظرفیت دو كشتارگاه دام استان (پرتو- جاهد) را جهت تامین گوشت موردنیازاستان تشخیص دهد، جهت پیگیری وهماهنگی جمع آوری كشتارگاه دام شهرداری ، همكاری ومساعدت لازم  صورت خواهدگرفت.

درانتها دكتررفیعی مدیركل دامپزشكی استان قم ازحمایتهای ایشان ودیگر نمایندگان مردم قم درمجلس شورای اسلامی تقدیروتشكر وسالی همراه باسلامتی ، موفقیت وبهروزی رابرای كلیه خدمتكذاران به كشوراسلامی ایران ازخداوند متعال مسئلت نمودند.


 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175036
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور