پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1391/08/18 - 12:00
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واكسیناسیون شاربن علامتی دراستان قم

مسئول اداره مبارزه بابیماریهای دامی دراداره کل دامپزشکی استان قم گفت : ازابتدای مهرماه سال جاری تاکنون بیش ازشانزده هزارگاووگوساله توسط اکیپهای دامپزشکی برعلیه بیماری شاربن علامتی واکسینه شده اند.

بختیاری زاده افزوددرپی شیوع بیماری شاربن علامتی دربرخی ازدامداریهای بخش جعفریه این اداره كل جهت كنترل وپیشگیری ازبیماری فوق اقدام به بررسی میدانی وبازدیدازواحدهای درگیرنمود.وی اضافه كردبااطلاع رسانی به دامداران ومسئولین بخش ازآنان درخواست شده است جهت جلوكیری ازگسترش میكروب بیماری بارعایت كامل اصول بهداشتی نسبت به امحاء لاشه دامهای تلف شده اقدام نمایند.شایان ذكراست بیماری شاربن علامتی نوعی بیماری باكتریایی مخصوص گاو و گوسفندمیباشد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175643
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور