دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/02/02 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته سلامت انجام گرفت:

ملاقات مدیرکل دامپزشکی بامدیرکل صداوسیمای استان قم

پیش ازظهرامروز مدیرکل دامپزشکی به همراه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان، رئیس اداره مبارزه بابیماریهای طیور، رئیس اداره دارو درمان، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ، مسئول اداره فناوری واطلاعات ،مسئول طرح وبرنامه ومسئول روابط عمومی این اداره کل باحضوردردفترمدیرکل جدید صدا وسیمای استان باایشان دیداروگفتگونمودند.

دراین دیدارابتدارفیعی مدیرکل دامپزشکی ضمن تبریک سال نو ومسئولیت جدید ، به حجت الاسلام لطفی نیاسرمدیرکل صداوسیمای استان ، بااشاره به هفته سلامت وروزجهانی دامپزشکی ، فعالیتها ،نظارتها واقدامات دامپزشکی استان راتشریح ودرخصوص همکاری  درجهت ارتقاء آموزش همگانی وانعکاس اخباردرزمینه های فعالیتهای این اداره کل با توجه به عضویت دامپزشکی درکارگروه سلامت صداوسیما و استان نکاتی رایاد آورشدند.

درادامه مدیرکل صداوسیمای استان ضمن تشکرازحضورمدیرکل دامپزشکی وروسای ادارات زیرمجموعه ، آمادگی خود ومجموعه تحت امر رادرجهت ارتقاء بهداشت عمومی جامعه ازطرق مختلف خبری ، پیام رسانی ، بخصوص بحث درحوزه شرعیات و... اعلام وبااشاره به نقش روابط عمومی در مقوله های مذکورپیشنهاد نمودن درجلسه ای باحضورمسئول برنامه های مشارکتی صداوسیمای استان درخصوص ریز موارد بحث وگفتگو ومساعدتهای لازم صورت گیرد.شایان ذکراست درجلسه فوق معاونین صدا وسیما نیز حضورداشتند که درباره کلیات مباحث صورت گرفته ازطرف مدیرکل صداوسیما دستورات همکاری ابلاغ گردید..

 
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176116
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور