ملاقات مدیرکل دامپزشکی با استاندارقم
دراین ملاقات که مدت 40 دقیقه بطول انجامید، رفیعی مدیرکل دامپزشکی استان گزارش مبسوطی ازفعالیتها ، مخاطرات بهداشتی سند دام طیور، برنامه های اجرا شده و همچنین گزارشی از موفقیتها واقدامات شاخص (کاهش 47 درصدی کانونهای تب برفکی) کاهش 6درصدی بیماریهای طیورگوشتی ، کاهش 30درصدی بیماری ppr ) و(کاهش 40درصدی کانونهای آبله وکنترل بیماری لمپی اسکین) ارائه نمودند.
شایان ذکراست درطول گزارش صادقی استاندارقم سوالاتی را مطرح نمودند که توسط مدیرکل دامپزشکی استان پاسخ لازم داده شد.
نظر دهید