پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1391/08/01 - 12:00
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ملاقات مدیركل دامپزشكی بافرماندارقم

مدیرکل دامپزشکی استان قم به همراه معاونینء رئیس اداره دامپزشکی شهرستانء نماینده ولی فقیه ومسئول روابط عمومی صبح امروزبازارعی کوشا فرماندارقم دیداروملاقات کردند.

 دراین دیداردكتررفیعی ضمن تشكرازفرصت داده شده به بیان فعالیتهای این اداره كل وبحث تراكم دامداریها وقرارگرفتن قم دركریدور شمال وجنوب ء وجودیكی ازبزرگترین میدانهای دام ؤ مجتمعهای متعدد دامپروری درقم ومخاطراتی كه دراین راستا متوجه استان میباشدپرداختندوافزودندسالانه نزدیك به یك میلیون دام وارداستان میشود.مدیركل دامپزشكی استان قم بااشاره به سه كشتارگاه طیورودوكشتارگاه دام اضافه كرد یكی ازمباحث مهم ستادساماندهی كشتارگاهها است كه دراین زمینه همكاریهای مفیدی باحمایت فرمانداری قم درجریان میباشدوانشاالله با احداث كشتارگاه صنعتی دام كه درآینده به بهره برداری خواهدرسید شاهدارتقاء بیش ازپیش درزمینه بهداشت فرآورده های خام دامی خواهیم بود. فرماندارقم نیزدراین ملاقات ضمن خوش آمدگویی به دكتررفیعی وهیئت همراه ضمن مهم خواندن مبحث بیماریهای مشترك آمادگی فرمانداری را دررابطه بامساعدت وهمكاری درزمینه های موردبحث رااعلام نمودند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175196
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور