ملاقات مدیركل دامپزشكی استان قم بابخشدارشهرخلجستان
مدیركل دامپزشكی استان قم ضمن بازدید ازاداره دامپزشكی شهردستجرد ازتوابع بخش خلجستان ، فعالیتهای صورت گرفته توسط دامپزشكی دراین بخش را مورد ارزیابی قراردادند.
دراین راستا دكترفیعی باحضوردردفتربخشدارباایشان دیدار ودررابطه باتعاملات بین بخشی وفعالیتهای مختلف دامپزشكی دراین بخش گفتگووتبادل نظر نمودند.
درپایان رحیمی رشت آبادی بخشدارخلجستان باتشكرازحضور مدیركل دامپزشكی استان ازعملكرد دامپزشكی تقدیر تشكرنمودند.
نظر دهید