ملاقات مدیركل دامپزشكی استان قم با امام جمعه و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)
مدیرکل دامپزشکی استان قم بهمراه معاونین، مشاورین و نماینده ولی فقیه در آن اداره کل ضمن حضور در دفترحجت الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه و تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) باایشان ملاقات وگفتگو کردند.
مدیركل دامپزشكی استان قم بهمراه معاونین، مشاورین و نماینده ولی فقیه در آن اداره كل ضمن حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه و تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) با ایشان ملاقات و گفتگو كردند.
طی این دیدار دكتر رفیعی گزارش مفصلی از عملكرد و فعالیتهای این اداره كل در زمینه های بهداشتی و نظارتی مطالب مبسوطی ایراد نمودند. در ادامه حاج آقا سوری نماینده ولی فقیه در اداره كل دامپزشكی استان قم نیز از فعالیتهای ذابحین شرعی در كشتارگاههای دام و طیور استان توضیحاتی رابیان داشتند.
سپس امام جمعه قم و تولیت آستانه كریمه اهلبیت (س) ضمن اشاره به حلیت غذا و اهمیت آن به سخنان حضرت اباعبداله الحسین كه خطاب به مردم كوفه فرمودند عدم نصیحت پذیری شما لقمه حرام است، اظهارداشتند: یك بخش از اساسی ترین عوامل عمل صالح، غذای حلال است كه مربوط به حضور ناظرین شرعی است و بخش دیگر نظارت بهداشتی و سلامت غذاست كه مربوط به دامپزشكی است. این عوامل جایگاه شما را بسیار حساس و ارزشمند جلوه میدهد و باعث آرامش در جامعه ایمانی و متصدیان امور میگردد.
حجت الاسلام سعیدی در ادامه بیانات خود افزودند: تمام كسانیكه در اداره جامعه تلاش میكنند به نوعی وابسته به كار شما هستند. در بحث فرهنگی وقتی دغدغه های فرهنگی رهبری نظام و مسئولین جامعه فرهنگی را می شنویم ملاحظه میشود زمینه ها انسانها هستند، انسانها كار فرهنگی وقتی بر روی آنها موثر است كه غذای آنها سا لم، حلال و پاكیزه باشد.
نظر دهید