به مناسبت دهه فجرصورت گرفت:
ملاقات مدیركل دامپزشكی استان بامدیرحوزه علمیه قم
مدیركل دامپزشكی استان قم و رئیس سازمان جهادكشاورزی به اتفاق جمعی ازكاركنان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارك فجربا حضرت آیت الله حسینی بوشهری مدیرحوزه علمیه وامام جمعه قم ملاقات نمودند.دراین دیداركه درفضایی صمیمی برگزارگردید سیاررئیس سازمان جهادكشاورزی استان درخصوص كلیه فعالیتهای صورت گرفته درموردكشاورزی،دامپروری،دامپزشكی ومنابع طبیعی و... سخنانی راایرادنمودند. درپایان مدیرحوزه علمیه وامام جمعه قم باتبریك سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ازخدمات شایانی كه نسبت به قشركشاورز ودامداردرجهت خوكفایی ومبارزه باتحریمهای دشمنان انجام گرفته است تقدیروتشكركردند.
نظر دهید