دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1392/11/06 - 12:00
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پيش ازظهرامروزاتفاق افتاد:

ملاقات مدیران روابط عمومی ادارات بااستاندارقم

مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان پیش ازظهرامروزبا استاندارقم دیداروگفتگونمودند .

دراین ملاقات كه درفضایی صمیمی صورت گرفت پس ازتلاوت آیاتی ازكلام الله مجید وتبریك مدیران روابط عمومی دستگاههای استان به استاندارجدید قم و همچنین فرارسیدن سالروزورود كریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (س) به شهرقم وایام الله دهه مبارك فجرخدمت ایشان ،استاندارقم ضمن تشكرازمدیران روابط عمومی ادارات وسازمانهای استان بابیان اینكه بامردم باید صداقت داشت اظهارداشت، كاری راكه نظام دركلیت خودش وشما دراداره ای كه انجام وظیفه میكنید انجام میگیرد، باید برای مردم بیان شود.حجت الاسلام والمسلمین صاحی منش استاندارقم مدیران روابط عمومی رامجاهدان خط مقدم ادارات استان خواندند وموفقیت سازمانها رامرهون اطلاع رسانی جامع ودقیق روابط عمومیها دربرجسته نمودن خدمات انجام شده وآگاهی بخشی به مردم شریف استان دانستند.

ایشان درادامه برروان سازی ادارات تاكید وافزودند، اگرروان سازی درادارات استان صورت گیرد باعث سرمایه گذاری بیشتردراستان خواهد شد واین رونق استان را دربر دارد.كه دراین راستا نقش روابط عمومی ها میتواند تاثیر به سزایی دراین عرصه داشته باشد.

ایشان درانتها كفتند دولت تدبیر وامید تمام توان خودرا درجهت منویات مقام معظم رهبری دامة بركات وخدمت به مردم بكارگرفته است ودراین راه ازهیچ كوششی فروگذارنخواهد كرد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175490
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور