دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/05/26 - 12:00
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معارفه رئیس جهادکشاورزی استان قم

پیش ازظهرامروز مراسم تودیع ومعارفه رئیس جهاد کشاورزی استان درتالارمعصومیه فرمانداری قم برگزارگردید.دراین مراسم استاندارقم باقدردانی اززحمات مدیران جهادکشاورزی درسطح استان ، اظهارداشتند مادراستان بدنبال مکانیزه کردن کشاورزی وگسترش گلخانه ها هستیم تابتوانیم مصرف آب رامدیریت کنیم.

ایشان یکی دیگرازبرنامه ها را تغییر کشت کشاورزی بیان نمودند وگفتند باید مزارع استان به باغات تبدیل شود. حجت الاسلام صالحی منش درپایان باابراز نگرانی ازوضعیت پیشرف کویر، کمبودآب ووضعیت دریاچه قم ، اظهارداشتند باید امروز مصرف آب رادراستان مدیریت زیرا فردا دیراست.

                                      
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176083
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور