محكومیت سه دامدار دراستان قم
سه دامداربعلت حمل بدون مجوزدامپزشکی محکوم گردیدند.
بنابرگزارش واحدحقوقی اداره كل دامپزشكی استان قمء باپیگیریهای انجام گرفته سه تن اردامداران بخش جعفریه كه مبادرت به حمل ونقل وانتقال دام بدون مجوزدامپزشكی نموده بودند بامعرفی به دادگاه عمومی بخش جعفریه برابرباماده 6 قانون سازمان دامپزشكی كشورهركدام به جزای نقدی به مبلغ 4000000 ریال محكوم گردیدند.
نظر دهید