انجام واكسيناسيون دامها عليه بيماري آبله وشاربن
مبارزه بابیماریهای واگیرداردامی باانجام واكسیناسیون آبله وشاربن دراستان قم
درجهت مبارزه بابیماریهای واگیرداردامی اداره دامپزشکی شهرستان قم اقدامات خودرر ا دراین زمینه گسترش داده است.
براساس گزارش اداره دامپزشكی شهرستان قم طی هفته پایانی اردیبشت ماه سال جاری درجهت مبارزه بابیماریهای واگیرداردامی بیش ازشش هزارراس گوسفند وبز برعلیه بیماری آبله وشاربن(سیاه زخم) واكسینه گردیده اند. عملیات فوق شامل: 2385راس گوسفند(علیه بیماری آبله گوسفندی) 680 راس بز(علیه بیماری آبله بزی) و3030 راس گوسفند وبز (علیه بیماری شاربن) میباشد.
نظر دهید