پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1391/11/17 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
طي يك ماه گذشته صورت گرفته است:

مایه كوبی 34 هزارراس دام برعلیه بیماری تب برفكی

به گزارش روابط عمومی دامپزشكی استان قم طی یك ماه گذشته 34 هزار راس گاو،گوساله،گوسفند وبز برعلیه بیماری تب برفكی درشهرجعفریه واكسینه شده اند.درهمین راستاعلاوه برمایه كوبی 13000 راس گاووگوساله برعلیه بیماری شاربن علامتی نسبت به سم پاشی(سم فلومترین)1100 راس گاووگوساله و12000 مترمربع ازجایگاههای دامی اقدام لازم بعمل آمده است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175364
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور