بامشارکت جهادکشاورزی واداره کل دامپزشکی قم صورت گرفت:
مانورپدافندغیرعامل بیماری پرندگان دراستان قم
مانورپدافند غیرعامل بیماری آنفلوانزای فوق حادپرندگان بصورت رومیزی بامشارکت مسئولین سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل دامپزشکی وتعدای ازکارشناسان دستگاههای ذیربط استان برگزارگردید. دراین مانورکه مدیرکل بحران استانداری نیزحضورداشت ،طی چهارمرحله باهدف افزایش آمادگی ودقت درعمل کارکنان (دامپزشکی،جهادکشاورزی ، محیط زیست ،نیروی انتظامی و...)وهمچنین تولیدکنندگان بخش طیوربه منظورکاهش آسیبها وتامین امنیت درحوزه طیوردرمواقع بحرانی به اجراگذاشته شد.
نظر دهید