براساس گزارش رسیده ازاداره دامپزشكی شهرستان قم درمورخه10/11/91 مقدار365 كیلوگرم گوشت غیربهداشتی كه توسط مامورین مبارزه باكالای قاچاق توقیف شده بودباهماهنگی به عمل آمده بااین اداره كل واعزام دكتركشیك نسبت به ضبط محموله مذكورطبق ضوابط اقدام لازم به عمل آمدوپس ازبررسیهای صورت گرفته گوشتهای فوق غیرقابل مصرف تشخیص ونسبت به معدومی آن اقدام لازم انجام گرفته است.لازم به ذكراست كه خودرومذكوركه ازشیراز عازم تهران بوده است ، توقیف وفردخاطی جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی گردیده است.
نظر دهید