درجلسه شوراي هماهنگي دامپزشكي قم انجام گرفت:
قدردانی ازمسئول قبلی اداره نظارت بربهداشت عمومی
مدیركل دامپزشكی استان قم درجلسه شورای هماهنگی كه در روزجاری برگزارگردید،دكترامیدواریان (معاونت فنی) را باحفظ سمت بعنوان سرپرست اداره نظارت بربهداشت عمومی این اداره كل منصوب كردند . دكتررفیعی همچنین ازخدمات دكترمرتضی زاده مسئول قبلی این اداره با اهداء لوح تقدیروتشكرنمودند.
نظر دهید