دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/01/17 - 12:00
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
درایام نوروز صورت گرفت:

ضبط بیش از20تن فرآورده خام دامی درقم

مدیرکل دامپزشکی استان قم درگفتگو باخبرگزاری فارس گفت ، درراستای تشدید اقدامات بهداشتی درایام نوروز امسال گفت، یک هزارو634 نفرساعت کار درقالب 6 اکیپ ثابت وسیاربهداشتی درسطح استان قم اقدام به نظارت وبازرسی ازمراکز عرضه کننده فرآورده های خام دامی ،کشتارگاهها ومراکز بسته بندی نموده اند.

وی ادامه داد، دراین ساعتهای کاری که در دوشیفت صبح وبعدازظهر صورت گرفت، مجموعآ 749 بازدید انجام گرفته است. مدیرکل دامپزشکی استان قم خاطرنشان کرد، دراین بازرسیها 20 هزارو105 کیلوگرم ازانواع فرآورده خام دامی شامل:گوشت ، مرغ ، ماهی وآلایشهای دامی به دلیل غیرقابل مصرف بودن ضبط وازچرخه مصرف خارج شده است.

لازم به ذکراست اقدامات صورت گرفته از25 اسفند ماه سال 93 لغایت 14 فروردین ماه سال جاری بوده است .
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175191
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور