شرکت مدیرکل دامپزشکی استان درمراسم گرامیداشت دهه فجرانقلاب
پیش ازظهرامروزبه مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجرمراسم گرامیداشتی باحضوراستاندارقم ،معاونین وکلیه مسئولین اجرایی ونیروهای انتظامی وانبوهی ازمردم سلحشورشهرقم درشبستان امام خمینی حرم مطهرحضرت معصومه(س) برگزارگردید. پس ازپایان مراسم ، راهپیمایی عظیمی بطرف بیت حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت ومسئولین استانی با گلباران کردن بیت بنیان گذارانقلاب اسلامی ایران ، نسبت به مقام شامخ آن عزیزسفرکرده ادای احترام ، وبامقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) پیمانی جاودانه بستند.
نظر دهید