درتیرماه سالجاری صورت گرفت
سمپاشی چهارصدوپنجاه هزارمترمربع ازدامداریهای قم
بارانی اظهارداشت،باتوجه به اهمیت مبارزه بابیماریهای انگلی و نیزکنترل و پیشگیری از بیماری لمپی اسکین،این اداره کل نسبت به انجام سمپاشی درمجتمع مذکور را به مدت یکماه ازمورخه 1/4/95 لغایت 31/4/95 با استفاده از 2000لیترسم به مرحله اجرا گذاشت.
وی استفاده ازتوان بخش خصوصی را دراین طرح مورد توجه قرارداد و اعلام نمود ، درطرح مذکور ازتوان دو اکیپ دامپزشکی بهره برده و بصورت صد درصد رایگان انجام گرفته است.
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی افزود،هزینه طرح ازمحل اعتبارات اداره کل دامپزشکی استان تامین گردیده است.
نظر دهید