چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1395/05/11 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
درخلجستان انجام گرفت:

سمپاشی دامداریهای روستایی

طی چهارماهه گذشته سال جاری 400 لیترسم درواحدهای دامداری روستای ازبخش خلجستان با مشارکت بخش خصوصی تحت نظارت این اداره کل استفاده شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم طی چهارماهه گذشته سال جاری 400 لیترسم درواحدهای دامداری روستای ازبخش خلجستان با مشارکت بخش خصوصی  تحت نظارت این اداره کل استفاده شده است.

سموم استفاده شده رایگان بوده و دامداران تنها هزینه اجرای آنرا پرداخت نموده اند. شایان ذکراست که مبارزه باانگلهای خارجی دام ،اصلاح بهداشتی دامداریها(سیمانکاری بهاربندها واصطبلهاو..) نقش بسزایی درکاهش بیماریهای انگلی مانند تیلریوز،بابیوز و.... داشته و موجب افزایش راندومان تولید دردام ها و میگردد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175249
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور