پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1392/06/06 - 12:00
  • تعداد بازدید : 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
اداره كل دامپزشكي استان قم اعلام كرد:

سم پاشی بیش ازیكصدوپنجاه هزارمترمربع ازدامداریهای روستایی درقم

براساس گزارش اداره مبازره بابیماریهای دامی دامپزشكی استان قم، درادامه طرح كنترل وپیشگیری ازبیماریهای قابل انتقال ازبندپایان درجمعیت انسانی ودامی باهمكاری بخشداری ومشاركت دامداریها ی روستاهای بخش سلفچگان شامل 17 روستا اقدام نموده اند.این طرح كه درمدت 25 روزكاری انجام گرفت با صرف 432 لیترسم ، مساحت154 هزارمترمربع ازواحدهای دامداریهای روستایی تحت پوشش این عملیات قرارگرفته است. لازم به ذكراست هزینه سم استفاده شده ازاعتبارات اداره كل دامپزشكی استان قم تامین شده است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175858
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور