شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1390/01/21 - 12:00
  • تعداد بازدید : 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار مدیر كل دامپزشكی استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی

مدیر کل دامپزشکی استان قم به مناسبت تبریک فرا رسیدن سال نو و گرامیداشت هفته سلامت با رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم دیدار کرد.

مدیر كل دامپزشكی استان قم به اتفاق معاونین و مسئول روابط عمومی این اداره كل به مناسبت تبریك فرا رسیدن سال نو و گرامیداشت هفته سلامت با رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم ملاقات نمودند.

در این دیدار دكتر رفیعی به ارائه گزارشی از اقدامات دامپزشكی در زمینه ارتقاء كیفیت شیر در استان پرداخت كه از جمله آن میانگین 35 نانوگرم در لیتر افلاتوكسین در شیر توزیعی در استان می‌باشد كه از حد استاندارد اروپا نیز كمتر است.

دكتر لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از موفقیت‌های اداره كل دامپزشكی استان قم، مراتب قدردانی خود را از مدیركل و سایر پرسنل این اداره كل اعلام داشت.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175335
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور