دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/02/14 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
امام جمعه وتولیت آستانه حضرت معصومه(س):

دامپزشکی برسر یک عقبه قراردارد

مدیرکل دامپزشکی استان قم به اتفاق معاون سلامت ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ، رئیس اداره طیوروآبزیان ، نمایندگی ولی فقیه ، مسئول حراست ،مسئول واحدحقوقی ومسئول روابط عمومی این اداره کل پیش ازظهرامروز باحضوردردفترحضرت آیت الله سعیدی امام جمعه وتولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) باایشان دیداروتوسط مدیرکل دامپزشکی استان گزارشی ازفعالیتهای صورت گرفته توسط این اداره کل درسال گذشته وارائه آماروارقام شامل : نظارتهای صورت گرفته درکشتارگاههای دام وطیور ، مراکزعرضه کننده فرآورده های خام با منشآ دامی ، انجام واکسیناسیونها ی مختلف دردامداریهای استان، خارج نمودن فراورده های خام دامی غیربهداشتی ازچرخه مصرف ،حضورناظرین ذبح شرعی درکشتارگاهها وطرحهای دردست اجراء درسال جاری  به سمع حضرت آیت الله رساندند. سپس امام جمعه وتولیت آستانه حضرت معصومه(س) ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رجب وآرزوی توفیق طاعات وعبادات اظهارداشتند، مسئولیت شما هم به جان وهم به روان انسانها مربوط است واگرنقصانی باشد به جسم وروح وروان انسانها تاثیر میگذارد.

ایشان بیان نمودند ، خداوند متعال خطاب به پیامبراکرم (ص) میفرمایند ازپاکیزه ها بخوریدوعمل صالح انجام دهید.(یا ایهاالرسول کلومن الطیبات ....)

واین نشاندهنده نقش خوراکیهای پاکیزه وسالم درعمل صالح راتداعی میکند.آیت الله سعیدی خطاب به دکتررفیعی اظهارداشتند، بخشی ازاین حلالیتها وپاکیزه ها درعملکردشماست . امام جمعه وتولیت آستانه حضرت معصومه(س) بااشاره به وقوع جنگ احد ورها سازی عقبه جبهه توسط برخی محافظان ، تصریح کردند دامپزشکی برسر یک عقبه قراردارد که اگر رها شود سیل بیماریها برانسانها مستولی خواهد گردید. آیت الله سعیدی به  آمارها وفعالیتهای ارائه شده توسط مدیرکل دامپزشکی اشاره  وآنرا دلگرم کننده خواندند وازعملکرد وفعالیتهای صورت گرفته توسط پرسنل ومدیران مجموعه دامپزشکی قدردانی به عمل آوردند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175603
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور