شب گذشته انجام گرفت:
حضورمدیركل دامپزشكی درجلسه شورای شهرقم
مدیركل دامپزشكی استان قم به اتفاق رئیس اداره شهرستان، معاونین ، رئیس اداره بهداشت،مسئول
امورحقوقی ومسئول روابط عمومی این اداره كل ،شب گذشته ضمن حضوردرجلسه شورای شهراستان
باشهردار،رئیس واعضای شورای شهرقم دیداروگفتگوكردند.
دراین جلسه ابتدا رئیس شورای شهرقم به دكتررفیعی وهیئت همراه خیرمقدم گفتند.
سپس دكتررفیعی بارائه گزارش ازفعالیتها،عملكرد والگوهای نوین اجرایی این اداره كل توسط پاورپوینت
ومستندات (تصویری) نسبت به موضوعات مرتبط با حوزه كاری وحوزه شهری وشهرداری توضیحات
مفصلی ازجمله: مباحث كشتارگاههای دام وطیور، عرضه دام ،عرضه طیور، وجود باشگاههای اسب
سواری، ذبح دام درعیدقربان ، حیوانات ولگرد ، انجام واكسیناسیون ، سمپاشی و...... ارائه نمودند.
ایشان درانتهای صحبتهای خودباتشكرازحوزه خدمات شهری شهرداری قم درخصوص همكاری ومساعدت
بااین اداره كل ، خواستارتشكیل كمیته های تخصصی وبین بخشی درجهت تداوم وپیگیری مسائل ومعضلات
بهداشتی درسطح استان گردیدند.
آتش زر رئیس شورای شهرقم ضمن تشكرازمدیركل دامپزشكی استان ازاعضا ء خواستند اگرسوالاتی
دارند مطرح نمایند كه دراین راستا تعدادی ازاعضاء به ارئه نقطه نظرات وسوالات خود پرداختند. دراین
رابطه دكتررفیعی پاسخ های لازم رادرموردتك تك موارد ارائه نمودند
.
درادامه شهردارقم نیزباتشكروعرض خیرمقدم به مدیركل دامپزشكی وهیئت همراه مباحثی رادرخصوص
كشتارگاه دام شهرداری ، برخوردبامسائل ومعضلات حوزه شهری مرتبط با دامپزشكی مطرح نمودند.
درپایان جلسه رئیس شورای شهرقم نیز برتشكیل كمیته تخصصی باحضور دامپزشكی ،محیط زیست
،شهرداری، ودیگرارگا نهای مرتبط تاكید نمودند.
نظر دهید