دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/03/05 - 12:00
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
طی هفته جاری صورت گرفت:

جلوگیری ازتولید خمیرمرغ غیربهداشتی درقم

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قم ازتعطیل شدن سه مرکزتولید خمیرمرغ درقم خبرداد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قم گفت طی بازرسیهای صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره ازمراکز تولید خمیرمرغ و باتوجه به نمونه برداریهای انجام گرفته و نتایج حاصله ازآزمایشات ، سه مرکز تولید خمیرمرغ درقم تعطیل گردیده است.

اسفیجانیان علت جلوگیری ازتولید خمیرمرغ درواحدهای مذکور را وجود نشانه های آلودگی بارمیکربی عنوان و درخصوص آغاز به کار این واحدها اظهارداشت، پس از رفع نواقص و تولید آزمایشی درحضورکارشناسان دامپزشکی وعدم وجود آلودگی وگذراندن مراحل اداری ،شروع خط تولید امکان پذیرخواهد بود.

 وی از شهروندان تقاضا نمود هرگونه فرآورده خام دامی (گوشت ، مرغ ، جگر ،ماهی و.....) را ازمراکز مجاز تهیه و درصورت مشاهده هرگونه موارد غیربهداشتی مراتب را باشماره تلفن 1512 درمیان بگذارند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175091
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور