تشکیل کارگروه علمی،پژوهشی دردامپزشکی استان قم
دراین گزارش آمده است، درراستای مصوبه کمیته توسعه مدیریت دامپزشکی ،نسبت به تشکیل این کارگروه اقدام لازم به عمل آمده است. ابراهیمی درخصوص تعداد اعضاء و وظایف ایشان افزوده است که ، پنج نفر دامپزشک ازطرف مدیرکل انتخاب و معرفی گردیده اند که ، وظایف آنها ارزیابی وارائه طرحها ، پروژهای مطالعاتی وتحقیقاتی ، تبادل نظر با همکاران بخش خصوصی وتنظیم مطالب علمی میباشد.
نظر دهید