دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/06/24 - 12:00
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تشکیل کارگروه علمی،پژوهشی دردامپزشکی استان قم

رئیس اداره فناوری اطلاعات،ارتباطات وتحول اداری دامپزشکی استان قم طی گزارشی به روابط عمومی ازتشکیل کارگروه علمی،پژوهشی دراین اداره کل خبرداد.

دراین گزارش آمده است، درراستای مصوبه کمیته توسعه مدیریت دامپزشکی ،نسبت به تشکیل این  کارگروه اقدام لازم به عمل آمده است. ابراهیمی درخصوص تعداد اعضاء و وظایف ایشان افزوده است که ، پنج نفر دامپزشک ازطرف مدیرکل انتخاب و معرفی گردیده اند که ، وظایف آنها ارزیابی وارائه طرحها ، پروژهای مطالعاتی وتحقیقاتی ، تبادل نظر با همکاران بخش خصوصی وتنظیم مطالب علمی میباشد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175615
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور