چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1392/05/03 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دراستان قم برگزارشد:

تشكیل جلسه آموزشی توجیهی درخصوص بیماری تب برفكی

جلسه آموزشی توجیهی درخصوص چگونگی مبارزه با بیماری تب برفكی با حضور مسئولین مراكز مایه كوبی دامی و كلیه واكسیناتورهای تحت پوشش در تاریخ 31/04/1392 به مدت دوساعت در محل اداره كل دامپزشكی استان برگزارگردید . در این جلسه كه بیش از 20 نفردكتر و تكنسین دامپزشكی از 5 مركز مایه كوبی بخش خصوصی شركت نموده بودند ،  مسئول اداره بررسی بیماریهای دامی استان با استفاده از فیلم و تصویر به تشریح مختصات بیماری، چگونگی انتشار در بین جمعیت دامی ، میزان خسارات ناشی از بروز همه گیری بیماری پرداخته و از مسئولین و واكسیناتورهای مراكز مایه كوبی خواستند با اقدام سریع و به موقع و حفظ زنجیره سرد واكسن نسبت به مقاوم سازی دامهای كل استان به ویژه در  بخش جعفرآباد و مجتمع دامشهراقدام لازم ره به عمل آوردند .


 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175287
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور