دراستان قم برگزارشد:
تشكیل جلسه آموزشی توجیهی درخصوص بیماری تب برفكی
جلسه آموزشی توجیهی درخصوص چگونگی مبارزه با بیماری تب برفكی با حضور مسئولین مراكز مایه كوبی دامی و كلیه واكسیناتورهای تحت پوشش در تاریخ 31/04/1392 به مدت دوساعت در محل اداره كل دامپزشكی استان برگزارگردید . در این جلسه كه بیش از 20 نفردكتر و تكنسین دامپزشكی از 5 مركز مایه كوبی بخش خصوصی شركت نموده بودند ، مسئول اداره بررسی بیماریهای دامی استان با استفاده از فیلم و تصویر به تشریح مختصات بیماری، چگونگی انتشار در بین جمعیت دامی ، میزان خسارات ناشی از بروز همه گیری بیماری پرداخته و از مسئولین و واكسیناتورهای مراكز مایه كوبی خواستند با اقدام سریع و به موقع و حفظ زنجیره سرد واكسن نسبت به مقاوم سازی دامهای كل استان به ویژه در بخش جعفرآباد و مجتمع دامشهراقدام لازم ره به عمل آوردند .
نظر دهید