به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان انجام ميگيرد:
تشدیدنظارتهای بهداشتی دامپزشكی استان قم درماه مبارك رمضان
براساس گزارش اداره بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم ،این اداره کل به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدامات بهداشتی خودراتشدیدنموده است.
اداره كل دامپزشكی استان قم به مناسبت فرارسیدن ماه مبارك رمضان ودرراستای اقدامات بهداشتی نظارتی وبازرسی ازمراكزعرضه فراورده های خام بامنشآ دامی وهمچنین نظارت بهداشتی بركشتارگاههای دام وطیور اقدامات خودراتشدیدنموده است. دراین رابطه 44 كارشناس وكاردان دامپزشكی درقالب 13 اكیپ بازرسی بهداشتی نظارتی بصورت ثابت وسیار در دو شیفت صبح وبعدازظهر برمراكز عرضه كننده فرآورده های مذكور(قصابیها، كبابیها، رستورانها ،تالارها و.....) نظارت خواهندداشت. همچنین 4 اكیپ بهداشتی نیزدركشتارگاههای دام وطیوراستان مستقرخواهند بودوبركلیه مراحل ذبح ، گوشتهاوآلایشهای استحصالی نظارت مینمایند. شهروندان گرامی میتوانند درصورت مشاهده هرگونه مواردغیربهداشتی مراتب راباشماره تلفن 1512 روابط عمومی این اداره كل را مطلع نمایند.
نظر دهید