اداره دامپزشکی شهرستان قم طی گزارشی اعلام کرد درراستای طرح مبرزه بابیماریهای واگیرداردامی طی هفته گذشته اکیپهای واکسیناسیون دامی این اداره بامراجعه به 36 واحد دامداری گوسفندی درروستاهای بخش قمرود (قشلاق البرز، ملک قلعه ، باغ نو ،عسگرآبادو...) نسبت به انجام 7000 مورد واکسیناسیون آبله گوسفندی وبزی همچنین شاربن گوسفند وبزاقدام کرده اند .دراین گزارش آمده است، کارشناسان این اداره درهمین راستا به دوراس اسب واکسن شاربن تک سمی وبه 25 قلاده سگ نیز واکسن هاری تزریق نموده اند.
نظر دهید