چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1393/06/04 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تبریک مدیرکل دامپزشکی به رئیس نظام دامپزشکی استان قم

مدیرکل دامپزشکی استان قم دراولین جلسه هماهنگی درخصوص چگونگی برگزاری مراسم 14 مهر روزملی دامپزشکی که صبح امروز برگزارگردید، بااهداء لوح انتصاب آقای مسعودعربشاهی رئیس نظام دامپزشکی استان قم رابه عنوان نایب  رئیس نظام دامپزشکی کشوربه ایشان تبریک گفتند. وبرای ایشان آرزوی توفیق وسلامتی نمودند.



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175289
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور