تبریک مدیرکل دامپزشکی به رئیس نظام دامپزشکی استان قم مدیرکل دامپزشکی استان قم دراولین جلسه هماهنگی درخصوص چگونگی برگزاری مراسم 14 مهر روزملی دامپزشکی که صبح امروز برگزارگردید، بااهداء لوح انتصاب آقای مسعودعربشاهی رئیس نظام دامپزشکی استان قم رابه عنوان نایب رئیس نظام دامپزشکی کشوربه ایشان تبریک گفتند. وبرای ایشان آرزوی توفیق وسلامتی نمودند. کپی لینک کوتاه گروه خبری : کد خبر : 175289 کلمات کلیدی
نظر دهید