نماينده مردم قم درمجلس شوراي اسلامي:
تاسیس دانشكده علوم دامپزشكی درشهرقم ضرورت اجتناب ناپذیراست
خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نقش مهم قم در بحث دامداری و دامپروری در کشور و حضور کارشناسان برجسته تاسیس دانشکده علوم دامپزشکی در شهر قم ضروری است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در همایشی كه به مناسبت روز دامپزشكی در دانشگاه قم برگزار شد با گرامیداشت روز دامپزشكی اظهار كرد: امنیت سلامتی كه ما امروز آن را گرامی میداریم حاصل زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: پیشنهاد 14 مهر به عنوان روز دامپزشك یك حركت ارزشی و قابل تقدیر است.
امیرآبادی با اشاره به اینكه استان قم یكی از قطبهای دام پروری در سراسر كشور است، افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود تاسیس دانشكده علوم دام پزشكی در استان قم یك امر ضروری است.
وی با اشاره به پیشرفتهای شكل گرفته در سالهای اخیر افزود: هنوز با استانداردهای جهانی در عرصه كشتارگاه و تجهیزات فاصله زیادی داریم كه باید این خلاء با تدبیر مسئولین و پیگیری نمایندگان مجلس پر شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی نباید اجازه دهیم علاوه بر فشار اقتصادی، مردم دچار مسائل امنیت سلامت خانواده خود نیز باشند.
امیرآبادی با اشاره به اهمیت استفاده از بخش خصوصی در عرصه دام پروری گفت: باید در این عرصه ارتباط صمیمانه تری بین بخش خصوصی و بخش دولتی شكل بگیرد.
انتهای پیام / ق
نظر دهید