دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1392/10/30 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
درهفته گذشته اتفاق افتاد:

بیش ازپنج تن چربی غیربهداشتی درقم ضبط گردید

بنابرگزارش رئیس اداره شهرستان قم ،كارشناسان بهداشت عمومی این اداره طی هفته گذشته و راستای پایش های دوره ای از یكی از سردخانه های استان ، مقدار5200 كیلوگرم چربی خوراكی وغیرخوراكی را به دلیل غیربهداشتی و فاسد بودن ضبط و معدوم نمودند.

اسفیجانیان درادامه می افزاید: چهار تن از چربی های كشف شده خوراكی، به دلیل انجماد غیراصولی جهت مصرف صنعتی به یكی از كارخانه های صابون سازی منتقل شده ومابقی معدوم گردیده است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175720
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور