ضبط ومعدومي بيش ازدو تن شنتسل فاسددراستان قم
بیش ازدوتن شنتسل فاسد توسط دامپزشكی استان قم ضبط ومعدوم گردید.
توسط کارشناسان بهداشت دامپزشکی استان قم بیش ازدو تن شنتسل فاسد کشف ، ضبط ومعدوم گردید.
درپی بازرسی اكیپهای بهداشت اداره كل دامپزشكی استان قم ازیكدستگاه خودروحمل فرآورده خام دامی موفق به كشف 210/2 كیلوگرم شنتسل فاسدگردیدند. محموله مذكوركه جهت مصرف به مقصداستان قم حمل گردیده بود، فاقد لیبل ، تاریخ تولیدومصرف بوده ودركارتنهای غیربهداشتی بسته بندی شده بوداین محكوله با هدایت كارشناسان بهداشت دامپزشكی درچاه دفن ضایعات یكی ازكشتارگاهها ی استان نسبت به معدومی آن اقدام لازم صورت گرفته است.
نظر دهید