جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/06/07 - 12:00
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نمایشگاه هفته دولت دراستان قم

نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگارازمورخه 2/6/91 به مدت شش روزوبه صورت صبح وبعدازظهربه مناسبت هفته دولت دراستان قم برگزارگردید.

دراین نمایشگاه كه بیش از50 دستگاه ازادارات وسازمانها حضورداشتند، اداره كل دامپزشكی استان نیزحضورفعال داشت. روابط عمومی این اداره كل تغییراتی متفاوت نسبت به سالهای گذشته درغرفه مربوطه اعمال نمود كه با استقبال مسئولین، متخصصین وشهروندان قرارگرفت ، ازجمله این تغییرات استقرارتلویزیون (ال سی دی) ونمایش جراحی های صورت گرفته برروی دامها بودكه كلیه بازدیدكنندگاه درخواست لوح فشرده آن را مینمودند.نمایش تصاویرعملیات فنی دامپزشكی ازجمله واكسیناسیون ، خونگیری ،تست سل وبروسلوز، كالبدگشایی طیور،بازرسی گوشت دركشتارگاه دام ، انجام آزمایشات ،لباسهای مخصوص دامپزشكی ،داروهای مصرفی دردامپزشكی وهمچنین نمایش فیلمی ازفعالیهای مختلف دامپزشكی استان قم ازجمله نكاتی بودكه متفاوت بودن غرفه رانسبت به سال قبل ملموس مینمود.لازم به ذكراست دوهزاربروشور،پمفلت وپوستر آموزشی بهداشتی طی برگزار ی نمایشگاه توزیع وهرروز نیزیك كارشناس دامپزشكی جهت پاسخگویی درغرفه مربوطه حضورداشته ومدیركل دامپزشكی استان نیزبه مدت سه روزدراوقات صبح وبعدازظهردرغرفه دامپزشكی جهت پاسخگویی به سوالات مردمی حاضر,وطبق هماهنگی به عمل آمده نسبت به انجام پنج مصاحبه مطبوعاتی ورادیوتلویزیونی ایشان اقدام مقتضی انجام گرفت .ضمنآ درطول برگزار ی نمایشگاه نمایندگاه مردم استان قم درمجلس شورای اسلامی ، استاندارقم ومعاونین ، مدیركل روابط عمومی استانداری قم ازغرفه اداره كل دامپزشكی بازدیدبعمل آوردند .
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175269
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور