جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1392/06/26 - 12:00
  • تعداد بازدید : 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
توسط اداره كل دامپزشكي قم انجام گرفت:

برگزاری مراسم جشن میلاد و تجلیل ازدانش آموزان ممتاز پرسنل

به گزارش روابط عمومی اداره كل دامپزشكی استان قم به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت شمس الشموس امام علی ابن موسی الرضا (ع) ومیلادكریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (س) مراسم جشنی توسط این اداره كل برگزارگردید.

این مراسم كه باحضورخانواده های پرسنل دربعدازظهرمورخه 25/6/92 برگزارشد ، بعدازقرائت قرآن كریم وپخش سرود جمهوری اسلامی ایران ابتدا مدیركل دامپزشكی استان ضمن تبریك اعیاد خجسته ودهه كرامت موفقیتهای كسب شده توسط فرزندان پرسنل راستود ونسبت به ارائه آمارمقایسه ای سال گذشته وسال جاری درخصوص فرزندان دانش آموزممتازپرسنل وافزایش پیشرفت وموفقیتهای آنان پرداختند.سپس یكی ازاساتید حوزه ستاداقامه نمازاستان با استفاده ازقرآن كریم واحادیث دراین زمینه به ایراد سخنرانی ودرپایان به 62 تن ازدانش آموزان ممتازپرسنل كه درسال تحصیلی 92-91 دارای رتبه ممتازگردیده بودن وهمچنین 6 تن ازفرزندان پرسنل كه امسال به تكلیف رسیده اند،  توسط دكتررفیعی مدیركل دامپزشكی استان بااهداء لوح وهدیه تجلیل وتقدیربه عمل آمد.

لازم به ذكراست درطول برگزاری مراسم نسبت به پخش مولودی خوانی وكلیپهای درخصوص هشتمین اخترتابناك امامت وولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) وكریمه اهلبیت حضرت معصومه (س) اقدام شایسته به عمل آمد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175057
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور