برگزاری كلاسهای آموزشی در روستاهای استان قم
براساس هماهنگی به عمل آمده بافرمانداری قم وبرنامه ریزی صورت گرفته بابخشداران ودهیاران شهرهای سلفچگان ، كهك ، خلجستان یك دوره كلاسهای آموزشی باموضوع آشنایی بابیماریهای تنفسی طیوروچگونگی رعایت اصول بهداشتی وامنیت زیستی توسط اداره كل دامپزشكی استان قم ازمورخه4/10/90 لغایت 7/10/90 بصورت صبح وبعدازظهرتوسط شش دكتردامپزشك درروستاهای این استان برگزارگردید.درانتهای جلسات ضمن برگزاری جلسه پرسش وپاسخ ، توسط روابط عمومی این اداره كل بروشورهای آموزشی بین روستائیان توزیع گردید.
نظر دهید