برگزاری كلاس آموزش بیماری تب كریمه كنگو دراستان قم
یک دوره کلاس آموزشی ترویجی بیماری تب کریمه کنگو توسط اداره بهداشت دامپزشکی استان قم برگزارشد.
توسط اداره كل دامپزشكی استان قم یكدوره كلاس آموزش به مدت پنج روزباحضورسلاخان ، قصابان وچوبداران وكلیه شاعلین كشتارگاه دام برگزارگردید. دراین دوره آموزشی یكی ازكارشناسان دامپزشكی توضیحات مفصلی دررابطه با بیماری تب كریمه كنگووچگونگی انتقال این بیماری ازدام وفرآورده خام دامی به انسان ورعایت نكات بهداشتی اشخاص درجهت پیشگیری ارائه نمود.لازم به ذكراست كه پاسخ كارشناس مربوطه به سوالات حاضرین ازنكاتی بودكه مورداستقبال قرارگرفت.
نظر دهید