جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/03/28 - 12:00
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری كلاس آموزش بیماری تب كریمه كنگو دراستان قم

یک دوره کلاس آموزشی ترویجی بیماری تب کریمه کنگو توسط اداره بهداشت دامپزشکی استان قم برگزارشد.

توسط اداره كل دامپزشكی استان قم یكدوره كلاس آموزش به مدت پنج روزباحضورسلاخان ، قصابان وچوبداران وكلیه شاعلین كشتارگاه دام برگزارگردید. دراین دوره آموزشی یكی ازكارشناسان دامپزشكی توضیحات مفصلی دررابطه با بیماری تب كریمه كنگووچگونگی انتقال این بیماری ازدام وفرآورده خام دامی به انسان ورعایت نكات بهداشتی اشخاص درجهت پیشگیری ارائه نمود.لازم به ذكراست كه پاسخ كارشناس مربوطه به سوالات حاضرین ازنكاتی بودكه مورداستقبال قرارگرفت.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175835
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور