جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1390/06/12 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری دوره آموزش فنی جهت كاركنان دامپزشكی استان قم

بر اساس گزارش اداره بررسیها و آموزش اداره كل دامپزشكی استان قم، یك دوره آموزش فنی ضمن خدمت به مدت 83 نفر روز جهت كاركنان اداره كل دامپزشكی استان قم برگزار شد.

درهمین راستا نیز100 نفر روز نسبت به برگزاری كلاسهای ترویجی روستایی، 120دقیقه برنامه آموزشی رادیویی و 110 دقیقه برنامه های تلویزیونی نیز اقدام لازم صورت گرفته است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175321
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور