برگزاری جشن روزملی دامپزشکی درقم
مراسم جشن روزملی دامپزشکی دراستان قم برگزارگردید. دراین مراسم که شب گذشته دردانشگاه قم برگزارشد، معاونت سیاسی امنیتی استاندارقم ، ریاست سازمان جهادکشاورزی وتعدادزیادی ازمسئولین ادارت استان حضورداشتند، ابتدارئیس نظام دامپزشکی استان به مدعوین خیرمقدم گفت وسپس مدیرکل دامپزشکی استان قم ضمن خیرمقدم به مدعوین وتبریک روز14 مهرروزملی دامپزشکی به تلاشگران عرصه بهداشت عمومی چه دربخش دولتی وچه دربخش خصوصی ، بااشاره به نامگذاری ایام هفته دامپزشکی وفعالیتهای دامپزشکی درجهت بهداشت عمومی ونظارتهای بهداشتی صورت گرفته اظهارداشت طی شش ماهه گذشته سال جاری 26 هزارو700 موردبازدیدازکشتارگاهها ،مراکز عرضه فرآورده های خام دامی وفروشگاههای عرضه کننده این گونه محصولات توسط کارشناسان این اداره کل انجام گرفته است که همه این موارد درراستای سلامت جامعه صورت میگیرد.رفیعی درخصوص بحران بیماری لمپی اسکین ونقش دامپزشکی استان وواکسیناسیون دامهای سنگین طی 9 روزوکنترل ابن بیماری به بحث اقتصادی دراین مورداشاره وافزود اگردامپزشکی بصورت ضربتی عمل نمی کرد چه ضرر وزیانهاییکه به دامداری استان وارد نمیشد.ایشان ازکلیه دستگاهها ازجمله استانداری ، فرمانداری وسازمان جهادکشاورزی که درمبارزه بابیماری لمپی اسکین این اداره کل رایاری نمودند تقدیروتشکرنمودند.
سپس رئیس جهادکشاورزی استان به ایرادسخنرانی پرداخت وروزملی دامپزشکی راتبریک وازخدمات صورت گرفته توسط دامپزشکی قم بخصوص دربحث بیماری لمپی اسکین تشکرنمود.
لازم به ذکراست درادامه مراسم جشن ، شعبده بازی، تئاتروگروه سرود دستان فرشته (گروه ناشنوایان) به انجام حرکات با نواخته شدن آهنگ پرداختند که بااستقبال بی نظیر شرکت کنندگان مواجه شد.درانتهای جشن ازبازنشستگان وکارمندان نمونه وهمچنین فعالین بخش خصوصی دامپزشکی بااهداء هدیه ولوح تقدیرقدردانی به عمل آمد. درپایان مراسم وبیرون ازمحوطه سالن نیزمراسم نورافشانی انجام گرفت.
نظر دهید