چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1392/07/27 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
درروزعيدقربان صورت گرفت:

بازرسی از1119 لاشه استحصالی دام درقم

بنابرگزارش رئیس اداره بهداشت عمومی اداره كل دامپزشكی استان قم كارشناسان بهداشت این اداره كل ازساعت 30/6  بامداد روزعید سعید قربان با 20 اكیپ مجهز    شامل 5 اكیپ ثابت و  15 اكیپ سیار فعالیت خود را درسطح شهرستان قم و بخش های تابعه آغازنموده اند. مرعشیان افزوده است ، دراین امر كه با تلاش  28  نفر از كارشناسان دامپزشكی و ناظرین شرعی و در مجموع با فعالیت بیش از 50 نفر از همكاران انجام گرفت،  ضمن حضور در جایگاههای  عرضه دام زنده و  محلهای  كشتار دام ، ارائه توصیه های لازم و آموزشهای مورد نیاز به منظور پیشگیری از ابتلاء‌ به بیماریهای مشترك و رعایت ضوابط شرعی با  نظارتهای لازم صورت گرفته است.


رئیس اداره بهداشت عمومی دامپزشكی قم درادامه می افزاید،باتمهیداتی كه امسال اندیشیده شده بودمانند: اطلاع رسانی زودهنگام ازطریق صداوسیما، مطبوعات ، خبرگزاریها وارسال پیام كوتاه خوشبختانه شاهد استقبال مردمی درجهت انتقال دام به كشتارگاه راشاهدبودیم.وی اظهارداشت در طی نظارت های انجام شده در این روز تعداد1458راس دام زنده اعم از گوسفند، بز، گوساله و شتر  در میادین عرضه دام بازرسی شده  و در مجموع تعداد 1119 دام كشتار و لاشه استحصالی حاصل از  آنها  مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفت.


 


 


 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175772
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور