توسط مدیرکل دامپزشکی استان انجام گرفت:
بازدید ازآزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان قم
جعفری سرپرست آزمایشگاه توضیحاتی را درخصوص فعالیتها و مراحل کار تاکنون ، ارائه نمودند. دکتررفیعی مدیرکل دامپزشکی استان نیز ازخدمات مدیریت وپرسنل آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی تقدیروتشکرنمودند.شایان ذکراست آزمایشگاه مذکورطی مراسمی با حضوراستاندارقم ، دکترخداوردی زاده معاونت توسعه مدیریت ومنابع سازمان دامپزشکی کشور وبرخی مسئولین استانی دردهه مبارک فجر سال گذشته افتتاح گردید.
نظر دهید