دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1395/02/25 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
طی 40 روز انجام میگیرد:

انجام واکسیناسیون تب برفکی درقم

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان قم عملیات واکسیناسیون تب برفکی ازامروزشنبه مورخه 25/2/95 آغازمیشود.در این عملیات که به مدت 30روز ادامه دارد، 24  اکیپ دامپزشکی حضورخواهند داشت که پیش بینی میشود بالغ بر90000 راس دام (گاو وگوساله) تحت واکسیناسیون قرارگیرند.

شایان ذکراست که اجرای واکسیناسیون بصورت رایگان و هزینه واکسن وارداتی بعهده دامدارخواهدبود.

ضمنآدرگله های گوسفندی تازه وارد به استان عملیات واکسیناسیون با واکسن داخلی و بصورت صد درصد رایگان صورت میگیرد. این اداره کل ازطریق صداوسیما ، خبرگزاریها ومطبوعات استان ازکلیه دامداران تقاضا نموده است با اکیپهای دامپزشکی همکاری لازم را معمول وهرگونه انتقاد و پیشنهادی را با شماره تلفن 1512 روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان درمیان بگذارند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176009
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور