انجام مانور پدافند غیرعامل در دامپزشکی قم
براساس دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور مانورپدافندغیرعامل باموضوعیت (لمپی اسکین) دردامپزشکی استان قم انجام گرفت.دراین مانورکه ازساعت 30/8 صبح آغازوتا ساعت 30/12 ظهرادامه یافت ، مدیرپدافندغیرعامل استانداری قم، میرکل حوادث غیرمترقبه استانداری قم ومسئولین ادارت ذیربط حضوداشتند. شروع مانوروسناریوی حادثه ازطریق سازمان دامپزشکی کشورابلاغ ودستورات مقتضی ازطرف فرمانده ستادبحران(مدیرکل دامپزشکی استان) به حاضرین ابلاغ شد.سپس مدیران مربوطه وظایف محوله را طی چهارمرحله دراین راستا انجام وگزارشهای خودرابه فرمانده ستادارائه ودرهرموردتمهیدات وپیش بینی های لازم اندیشیده شد. درپایان رزمایش مدیرکل دامپزشکی استان ازکلیه همکاران ومسئولین بین بخش که دراین خصوص همکاری نمودن تقدیروتشکرنمود.
نظر دهید