انجام مانور زلزله در اداره كل دامپزشكی استان قم
مانور زلزله همزمان با سراسر كشور در اداره كل دامپزشكی استان قم به مورد اجرا گذاشته شد.
در این مانور با توجه به هماهنگیها و آموزشهای لازم كه به پرسنل ارائه شده بود در مورخه 8/9/89 با به صدا در آمدن آژیر خطر به مرحله اجرا در آمد و كلیه مراحل پناه گیری در مكانهای ایمن، قطع كنتور آب، برق، گاز و سپس بعد از حالت اضطرار نسبت به خارج شدن پرسنل از ساختمان بطور كامل انجام پذیرفت.
لازم به توضیح است كه كلیه مراحل مانور مذكور توسط روابط عمومی، فیلم برداری و عكس برداری گردید و به مدیر كل بحران استانداری استان قم ارسال گردید.
در این مانور با توجه به هماهنگیها و آموزشهای لازم كه به پرسنل ارائه شده بود در مورخه 8/9/89 با به صدا در آمدن آژیر خطر به مرحله اجرا در آمد و كلیه مراحل پناه گیری در مكانهای ایمن، قطع كنتور آب، برق، گاز و سپس بعد از حالت اضطرار نسبت به خارج شدن پرسنل از ساختمان بطور كامل انجام پذیرفت.
لازم به توضیح است كه كلیه مراحل مانور مذكور توسط روابط عمومی، فیلم برداری و عكس برداری گردید و به مدیر كل بحران استانداری استان قم ارسال گردید.
نظر دهید