پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1391/09/01 - 12:00
  • تعداد بازدید : 9
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مسئول اداره مبارزه بابيماريهاي طيوردامپزشكي قم عنوان كرد:

امضاءتفاهم نامه بین اداره كل دامپزشكی واداره كل حفاظت محیط زیست استان قم

درراستای پایش وکنترل بیماریهای تنفسی طیوروبرخوردبافروشندگان پرندگان وحشی جلسه مشترکی بین کارشناسان اداره کل دامپزشکی واداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزارگردید.

درجلسه مذكورتفاهم نامه ای بین ادارات كل فوق به امضاءرسیدكه درآن مقررگردید، ضمن بازدیدمشترك اززیستگاههای پرندگان دراستان ونمونه برداری ازپرندگان آبزی وحشی ومهاجرجهت پایش وكنترل بیماریهای تنفسی طیور ، نسبت به برخوردقانونی درموردفروش پرندگان وحشی درواحدهای عرضه كننده پرندگان زینتی دراستان اقدام لازم صورت گیرد.دكتراشراقی مسئول اداره مبارزه بابیماریهای طیوردامپزشكی استان قم گفت درهمین رابطه كارگروه هشت نفره ای شامل مسئولین وكارشناسان مربوطه هردو اداره كل جهت اجرای مفادتفاهم نامه تشكیل گردیده است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176062
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور