دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/11/05 - 12:00
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دربرنامه زنده تلویزیونی عنوان شد:

امحاءهفت دام هار طی سال جاری

مدیرکل دامپزشکی استان قم باشرکت دریک برنامه زنده تلویزیونی که مدت بیست وپنج دقیقه بطول انجامید، وضعیت استان رادرخصوص بیماری هاری تشریح کرد.

رفیعی درمورداقدامات دامپزشکی دراین راستا اظهارداشت، طی سال جاری تاکنون هفت مورد دام هاردرپنج واحد اپیدمیولوژیک گزارش گردیده که اقدامات نمونه برداری، ضدعفونی ، امحاء وانجام اقدامات آموزشی وترویجی صورت گرفته است.

ایشان درادامه بحث افزودند، طی 10 ماهه سال جاری تعداد3511 قلاده سگ گله ونگهبان تحت پوشش مایه کوبی رایگان هاری قرارگرفته که پیش بینی میشود، تاپایان سال به 4500 قلاده برسد.مدیرکل دامپزشکی استان ازکلیه دامداران درخواست نمود تانسبت به مایه کوبی سگهای گله ونگهبان خود اقدام ودرصورت مشاهده هرگونه حرکات مشکوک دردامها(سگ ،گاو و....) بلا فاصله با تماس با شماره 1512 دامپزشکی رامطلع نمایند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175344
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور